Sunday 7 July 2013

ေမာ္ဒယ္ဂဲလ္ေလး .. (၁၃)

"ဘယ္လုိေနလဲ .. မိတယ္ မဟုတ္လား .."
"အင္း .. မိတယ္ .. လူကို အရမ္းလန္းဆန္းၿပီး ေပါ့ပါးျမဴးတက္လာတာပဲ ..."
"ဒါဆို စၾကစို႔ ... တံုးလံုးပံုေတြ အရင္စရိုက္မယ္ .."

ေက်ာ္စိုးအုပ္က ထိုသို႔ေျပာၿပီး၊ ခံတင္ေဘးတြင္ ရွိသည့္ ကင္မရာကို၊ သံုးေခ်ာင္းေထာက္စင္ေပၚမွ ျဖဳတ္ယူလိုက္သည္။ ဗြီဒီယို ကင္မရာကိုလည္း စတင္ရိုက္ယူရန္ လွမ္း၍ ခလုတ္ႏွိပ္ဖြင့္ေပးလိုက္သည္။ ခင္ေမထုိက္ကလည္း၊ ၀တ္လစ္စလစ္ပံုမ်ား အရိုက္ခံရေတာ့မွာမို႔၊ သူမ ၀တ္ထားသည့္ အ၀တ္အစားမ်ားကို စ၍ ခြ်တ္သည္။ ေက်ာ္စိုးအုပ္က ခင္ေမထိုက္၊ အ၀တ္အစားမ်ား ခြ်တ္ေနမႈကို၊ ကင္မရာျဖင့္ ခ်ိန္ကာ ဓါတ္ပံုမ်ား တျဖတ္ျဖတ္ ရိုက္ယူေနသည္။ လွ်ပ္တစ္ျပက္ မီးေရာင္က လင္းကနဲ၊ လက္ကနဲ ..။

ခင္ေမထိုက္သည္ ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္း ကိုယ္ၾကပ္ဘေလာက္စ္ႏွင့္၊ ေပါင္လည္ခြဲ စကပ္ထမီခပ္ၾကပ္ၾကပ္တို႔ကို ၀တ္လွ်က္၊ ဂ်င္းရွပ္လက္တိုကို ရင္ဘတ္က်ယ္သီး မတပ္ပဲ အေပၚမွ ထပ္ကာ ၀တ္ထားသည္။ အရင္ဆံုး ဂ်င္းရွပ္လက္တိုကို ခြ်တ္ကာ၊ ခပ္လွမ္းလွမ္းသို႔ လွမ္းပစ္လိုက္သည္။ ခါးေကာ့၊ ရင္ေမာ့၊ တင္ေနာက္ပစ္၊ ညာေပါင္ေကြးညႊတ္လွ်က္ ဘယ္လက္ကို ခါးေပၚေထာက္ကာ၊ ေမာ္ဒယ္လ္စတိုင္တစ္မ်ဳိး ကိုယ္ဟန္တစ္ခ်က္ ျပေပးလိုက္ေသးသည္။ ေပါင္လည္ခြဲ စကပ္ထမီက ကြဲဟသြားေပရာ၊ ဘယ္ဘက္ေပါင္ရင္းနားေလာက္ထိ အေဖြးသားေပၚသည္။ ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္း ကိုယ္ၾကပ္ဘေလာက္စ္၏ ေအာက္နားစက အေပၚသို႔ ရုန္းၾကြတက္ရာ၊ ၀င္းမြတ္ေသာ ဗိုက္သား လက္သံုးလံုးခန္႔သည္၊ ခ်က္နက္နက္ေလးႏွင့္အတူ၊ ေဖြးကနဲ လက္ကနဲ ေပၚလာသည္။

ေက်ာ္စိုးအုပ္သည္ ကိုယ္ေနဟန္ႏွင့္ ဗိုက္သားေလး ေပၚေနပံုကို အားရပါးရပင္ ဓါတ္ပံုရိုက္ယူသည္။ ခင္ေမထိုက္မွာလည္း နဂိုလ္က ရွိေနေလေသာ၊ ကိုယ္ဟန္ျပ ဓါတ္ပံုအရိုက္ခံမႈ ခံုမင္သည့္စိတ္က၊ ေသာက္ရွဴထားလိုက္ေသာေဆး (ထိုစီးကရက္ထဲတြင္ အယ္လ္အက္စ္ဒီ ေခၚ၊ စိတ္ျမဴးၾကြရမက္ထန္ျပင္းေစသည့္ ေဆးမ်ားေရာစပ္ ထည့္ထားပါသည္။) တန္ခိုးကလည္း ေကာင္းေကာင္းျပလာသည္မို႔၊ ကိုယ္ဟန္ျပမႈတို႔ သြက္လက္ရဲတင္းလာသည္။ အလိုအေလွ်ာက္ ရုန္းကာလန္တက္ေသာ ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းဘေလာက္စ္၏ ေအာက္နားစကို ညာလက္ျဖင့္ ဆုတ္ကိုင္ကာ ဆြဲလွန္တင္၍ပင္ ျပလုိက္သည္။ ညာဘက္နံေစာင္းအသားတို႔ ေဖြးကနဲ ေပၚလာသည္။ စည္းေႏွာင္ထားေသာ ဘရာစီယာအနက္ေရာင္ေလး၏ ေအာက္ဘက္နား ေပၚလုေပၚခင္ျဖစ္သည္။

ထို႔ေနာက္ စကပ္ထမီ၏ ခါးစည္းခ်ိတ္ကို ဆတ္ကနဲ ဆြဲျဖဳတ္သည္။ ဘယ္လက္မႏွင့္ထိုးကာ ေအာက္သုိ႔အသာေလး တြန္းခ်သည္။ အတြင္းခံအျဖစ္ ၀တ္ထားေသာ ပင္တီေဘာင္းဘီတိုေလး၏ ခါးလည္ေနရာ အစြန္းအစေပၚလာသည္။ တင္ကိုလည္း ပို၍ ေနာက္ပစ္သည္။ ေပါင္တန္မ်ား ပိုေကြးညႊတ္ရံုမက။ ကိုယ္အထက္ပိုင္းကိုလည္း ခပ္ကိုင္းကိုင္းလုပ္ခ်သည္။ ေမာ္ဒယ္လ္သင္တန္းတြင္ ေကာင္းေကာင္း ေလ့က်င့္သင္ၾကားခဲ့သူမို႔၊ ခင္ေမထိုက္ ကိုယ္ဟန္ျပမႈသည္ စနစ္က်နေျပျပစ္သည္။ တင့္ေမာဖြယ္ရာလည္း ရွိသည္။ ေက်ာ္စိုးအုပ္ အႀကိဳက္ေတြ႔ကာ ဓါတ္ပံုေတြ တစ္ပံုၿပီးတစ္ပံု ရိုက္ယူ၍ေနသည္။

ခင္ေမထိုက္ ခါးစည္းခ်ိတ္ျဖဳတ္ၿပီး ျဖစ္ေသာ စကပ္ထမီကို ခြ်တ္ပစ္သည္။ အတြင္းခံပင္တီေလးသာ ရွိ၍ ေပါင္လံုးႀကီးမ်ား အေဖြးသားေပၚသည္။ တင္ပါးဆံုႀကီးေတြ တစ္တစ္ရစ္ရစ္ႀကီး။ အတြင္းခံေဘာင္းဘီကလည္း (ေမာ္ဒယ္လ္ဂဲလ္ေတြ ထံုးစံအတိုင္း) အနက္ေရာင္၊ ေသးလည္အေတာ္ေသးသည္။ ကားစြင့္အိေထြးေလေသာ ဖင္သားႀကီးမ်ားကို လံုေအာင္ မဖံုးႏိုင္။ ဖင္သားတစ္၀က္သာသာခန္႔ကိုသာ အႏိုင္ႏိုင္ဖုန္းထားႏုိင္သည္။ သည္ၾကားထဲတြင္ ခင္ေမထိုက္က၊ ေက်ာ္စိုးအုပ္ဘက္ကို ေက်ာေပးကာ၊ တင္ကိုေကာ့၊ ခါးကိုလိန္၍ လည္ျပန္ၾကည့္သည့္အေနအထား လုပ္ျပလိုက္ျပန္ရာ ဖင္ႀကီးသည္ စြဲမက္ဖြာရာပင္ ကားတစ္အိစက္၍ေနေလသည္။

ထိုကိုယ္ေနဟန္ႏွင့္ပင္ ခင္ေမထိုက္က ႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္း ကိုယ္က်ပ္ဘေလာက္စ္ကို ဆြဲခြ်တ္ပစ္သည္။ ကိုယ္လံုးႏွင့္ ခ်ပ္ခ်ပ္ရပ္ရပ္ရွိေနေအာင္ က်က်နန ခ်ဳပ္ထားသည္မို႔၊ ဆြဲခြ်တ္ေသာအခါ ခ်က္ခ်င္းကြ်တ္မထြက္။ ကိုယ္ေပၚကပ္၍ေနသည္ကို အသာခြာယူရသလို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းသာခြ်တ္ယူရသည္။ ထိုသို႔ဆြဲခြ်တ္ေနစဥ္၊ ခါးကေကာ့ လက္ႏွစ္ဘက္က ေကြးေျမွာက္၍ ေနေလရာ၊ တင္ဆံုအလွႏွင့္ ေပါင္လံုးေပါင္တန္တို႔၏ အေျဖာင့္အစင္းကို ေဖာ္လွစ္ျပသသည့္ ကိုယ္ေနဟန္မ်ဳိး ျဖစ္ေနျပန္သည္။ ဘေလာက္စ္ ကြ်တ္ထြက္သြားၿပီးေနာက္၊ ဘရာစီယာႏွင့္ အတြင္းခံေဘာင္းဘီေလးသာ၀တ္လွ်က္ျဖင့္၊ ေကာ့ေကာ္ကန္ကား ကိုယ္ေနဟန္ထားမ်ား လုပ္ျပျပန္သည္။ ေဖြးအုေနေသာ အသားအေရတြင္ အနက္ေရာင္အတြင္းခံတုိ႔က အထူးပင္ ရမက္ေသြးၾကြစရာဖန္ေနရာ၊ ကင္မရာကိုင္၍ ရိုက္ယူေနေသာ ေက်ာ္စိုးအုပ္မွာ လီးေထာင္၍ လာရေလသည္။

သည္ေကာင္မေလးကို တံုးလံုးခြ်တ္၍ ပယ္ပယ္နယ္နယ္ လိုးဖူးေဆာ္ဖူးသည့္ အႀကိမ္ေပါင္းမနည္းေတာ့ေသာ္လည္း၊ ယခုလို ဘရာစီယာ၊ ပင္တီတို႔ ၀တ္လွ်က္ရွိေနေသးခ်ိန္ေတြ႔ရမႈက မိမိကိုရမက္ေဇာထန္ေအာင္ ဖန္တီးႏိုင္သည္ကို ေက်ာ္စိုးအုပ္ အံ့ၾသမိသည္။ မေပၚ့တေပၚအေနအထား၏ လႈံ ႔ေဆာ္ႏိုင္အား ေကာင္းပံုကိုေတာ့ ေက်ာ္စိုးအုပ္လက္ေတြ႔ နားလည္ရေလသည္။ ခင္ေမထိုက္က ဘရာစီယာႏွင့္ အတြင္းခံပင္တီတို႔ကို ဆက္၍ ခြ်တ္ျပန္သည္။ ေကာင္မေလး ကိုယ္လံုးတီး ျဖစ္သြားၿပီ ..။
"ကဲ .. ဘယ္လိုမ်ဳိး ေနေပးရမွာလဲ ... ေျပာေလ .."

၀တ္လစ္စလစ္ ျဖစ္သြားေသာအခါ၊ ခင္ေမထိုက္က ေက်ာ္စိုးအုပ္ကို ေမးသည္။ ခင္ေမထုိက္သည္ ခပ္ေဟာ့ေဟာ့ အ၀တ္အစားမ်ားႏွင့္ ဓါတ္ပံုအရိုက္ခံဖူးမႈေတြ ရွိခဲ့ေသာ္လည္း၊ ၀တ္လစ္စလစ္ျဖင္ေတာ့ တစ္ခါမွ် ဓါတ္ပံုအရိုက္မခံဖူးပါ။ ၀တ္လစ္စလစ္ဓါတ္ပံု အရိုက္ခံရေနေသာ ကိုယ္ေနဟန္အထားမ်ားကို မသိေပ။

"မတ္တပ္ရပ္ .. ေပါင္ကို ခပ္ကားကားလုပ္ထား .. လက္၀ါးႏွစ္ခုကို ေနာက္ေစ့ေပၚ ပူးကပ္တင္ထား၊ ခါးနည္းနည္းေကာ့ .. ဟုတ္ၿပီ .. ရိုက္မယ္ .."
ေက်ာ္စိုးအုပ္က အေနအထား ေျပာဆိုညႊန္ျပသည္။ ခင္ေမထိုက္ကလည္း ခိုင္းသည့္အတိုင္း လိုက္လုပ္ေပးသည္။ ေျပာဆိုျပေပးသည့္အတုိင္း၊ ကိုယ္ေနဟန္ျပရမႈတြင္ အေလ့အက်င့္ရထားသည့္အတြက္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ၀တ္လစ္စလစ္ျဖင့္ ႏို႔အံုေတြ၊ ေစာက္ပတ္ေတြ ရွင္းရွင္းႀကီးေပၚေနသည့္ ကိုယ္ေနဟန္ထားလုပ္ျပရမႈသည္၊ တခါတည္း အဆင္ေျပသြားသည္။ ေက်ာ္စိုးအုပ္ လိုခ်င္သည့္ ကိုယ္ေနဟန္ထား၊ ခ်က္ခ်င္းရသြားသည္။ ေက်ာ္စိုးအုပ္က သံုးေလးပံုမွ်ပင္ ရိုက္ယူလိုက္သည္။ ေပါင္ကို ခပ္ကားကားလုပ္ကာ၊ ခါးအနည္းငယ္ေကာ့ထားရသည္မို႔၊ ေစာက္ေမႊးေတြေပါက္ေနသည့္ ဆီးစပ္၊ ေစာက္ေမႊးမ်ားေအာက္မွ မျပဴတျပဴျဖစ္ေနေသာ ေစာက္ပတ္တို႔က ေပၚလြင္၍ ေနသည္။

"ေပါင္ကို ပိုကားၿပီး .. ေစာက္ပတ္ကို လက္ႏွစ္ဘက္နဲ႔ ဆြဲၿဖဲေပးထား .. ၿဖဲလိုက္အုန္း .. နည္းနည္းထပ္ၿဖဲအုန္း .."
ေက်ာ္စိုးအုပ္က ေစာက္ပတ္ေပၚေနသည္ကိုပင္ မေက်နပ္ေသး။ ပို၍ေပၚေအာင္ ၿဖဲျပခိုင္းသည္။ ခင္ေမထုိက္ကလည္း မိမိေစာက္ပတ္ကို လက္ႏွစ္ဘက္ျဖင့္ ကိုင္ကာ ဆြဲၿဖဲျပသည္။ အဖုတ္ႏႈတ္ခမ္းသားမ်ား လန္တန္တန္ျဖစ္ကာ၊ အတြင္းသားပန္းႏုေရာင္ေလးေတြ ေပၚလာသည္။ ထပ္ၿဖဲခိုင္း၍ ဆက္ၿဖဲျပေသာအခါတြင္ေတာ့၊ လီးထိုးသြင္းစပ္ယွက္ရာ ေစာက္ေခါင္းေပါက္ အျပဴးသားၿပဲ၍ ထြက္လာရံုမက၊ ေစာက္ေခါင္းအတြင္းဘက္ အစပ္နားေလာက္ကို ျမင္ရသည္။

ေက်ာ္စိုးအုပ္သည္ ထိုကိုယ္ေနဟန္ထားကို အေ၀းမွ လွမ္း၍ ရိုက္သလို၊ ခင္ေမထုိက္၏ ေျခရင္းတြင္ ဒူးေထာက္ကာ ၿဖဲျပထားေသာ ေစာက္ပတ္ကို အနီးကပ္ကင္မရာျဖင့္ ခ်ိန္ကာရိုက္ယူေသးသည္။ ခင္ေမထိုက္ကလည္း၊ သည္လိုမ်ဳိး ဓါတ္ပံုရိုက္ခံရသည္ကို ရွက္ေၾကာက္ဖို႔ေ၀းစြ၊ သေဘာက် ႏွစ္ခ်ဳိက္ကာ တခစ္ခစ္ပင္ ရယ္ေနလိုက္ေသးသည္။ ေသာက္ရွဴထားေသာ အယ္အက္စ္ဒီ၏ အစြမ္းက သူမကို အျပတ္ပင္ ရဲတင္းျမဴၾကြေနေစသည္။

"ခင္ဗ်ားက ကြ်န္ေတာ့္ေစာက္ပတ္ကို ေတာ္ေတာ္သေဘာက်ေနပံုရတယ္ .. အားရပါးရကို ရိုက္ေနတာကိုး .. ခစ္ .. ခစ္ .."
"မင္း ေစာက္ပတ္ကလည္း အရမ္းလွၿပီး စြဲမက္စရာ အျပတ္ေကာင္းတာကိုး ကြ .. ၾကည့္စမ္းပါဦး . .အရည္ၾကည္ေတြ အျပတ္ရႊမ္းၿပီး စိုေနတာပဲ .. တကယ့္ပံုေကာင္းေတြရမွာ ေသခ်ာတယ္ .."
"ကဲ .. ဒါဆိုလည္း ရိုက္ .. ရိုက္ .. စိတ္ႀကိဳက္ရိုက္ .. ဒီမွာအျပတ္ၿဖဲေပးထားတယ္ ..."

အတိုင္အေဖာက္ကေတာ့ အျပတ္ညီေနသည္။ ခင္ေမထိုက္က ရက္ရက္ေရာေရာ ၿဖဲျပေပးကာ အရိုက္ခံသလို၊ ေက်ာ္စိုးအုပ္ကလည္း အားမနာတမ္းကို ဓါတ္ပံုေတြ ရိုက္ယူေနသည္။

ထို႔ေနာက္၊ ေက်ာ္စိုးအုပ္က ခင္ေမထိုက္ကို၊ သူ႔ဘက္ေက်ာေပးလွ်က္ျဖစ္ေအာင္ တစ္ဘက္သို႔ လွည့္ခိုင္းသည္။ ကိုယ္ကိုကိုင္းခ်ကာ၊ ခပ္ကားကားျပဳထားေသာ ေျခေထာက္ႏွစ္ခုအၾကားမွ ေနာက္ဘက္သို႔ လွမ္းၾကည့္ေစသည္။ ၿပီးေတာ့ လက္ႏွစ္ဘက္ျဖင့္ ဖင္သားျခမ္းႀကီးမ်ားကို ကိုင္ကာ ၿဖဲျပခိုင္းသည္။ ဒီအေနအထားတြင္ ေစာက္ပတ္ႀကီးသည္ ေဖာင္းကာတက္၍ ေနာက္သို႔ ျပဴးျပဴးႀကီး ထြက္ေနသလို၊ ဖင္ၿဖဲထားသည့္အတြက္လည္း စအိုေပါက္က ၿပဲအာေနသည္။ ႏို႔ႀကီးေတြကေတာ့ ေအာက္သို႔ ခပ္အိအိက်လွ်က္။ ေျခေထာက္ၾကားမွ ေနာက္သို႔ ၾကည့္ေနေသာ မ်က္ႏွာကို ၿပံဳးၿပံဳးေလးရွိေစၿပီးေနာက္၊ ကင္မရာခ်ိန္ကာ ဓါတ္ပံုေတြ ရိုက္ယူသည္။ ၿပဲအာေနေသာ ေစာက္ပတ္ႏွင့္ ဟၿပဲၿပဲျဖစ္ေနေသာ စအိုေပါက္တို႔ ပီပီျပင္ျပင္ထင္ထင္ရွားရွား ေပၚလြင္ေနေစရန္ ေသေသခ်ာခ်ာရိုက္ယူသည္။

ထို႔ေနာက္ ေမာ္ဒယ္လ္ေကာင္မေလးကို အေနအထား တစ္မ်ဳိးေျပာင္းခိုင္းျပန္သည္။
"ခ်ာတိတ္ေရ .. ခံတင္ေစာင္းမွာထိုင္ကြာ ။ ေပါင္ခပ္ကားကားလုပ္ၿပီး ေစာက္ပတ္ေပၚ လက္တင္ပြတ္ျပေပး .. လက္ေခ်ာင္းကို ေစာက္ပတ္အကြဲေၾကာင္းထဲ ထိုးပြတ္ေပး .. ဟုတ္ၿပီ .. ဟုတ္ၿပီ ... ရိုက္မယ္ .."

သံုးေလးပံု ရိုက္ယူလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေစာက္ပတ္ထဲ လက္ေခ်ာင္းထိုးကလိ ျပခိုင္းသည္။ ခင္ေမထိုက္မွာ စိတ္လည္းေတာ္ေတာ္ထေနၿပီျဖစ္ရာ၊ လက္ခလယ္ႏွင့္ လက္ညိဳးႏွစ္ေခ်ာင္းပူးကာ ေစာက္ပတ္ထဲ ထိုးလိုက္ထုတ္လိုက္ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ကလိလိုက္ေလသည္။ ထုိအျပဳအမူသည္ ရမက္ေဇာအျပတ္ၾကြဖြယ္ရာ ျဖစ္သည္မွန္ေသာ္လည္း၊ ဓါတ္ပံုရိုက္ယူဖို႔ေတာ့ မေကာင္းပါ။
"ဟာ .. အဲဒီလိုႀကီး အျပတ္ထိုးကလိမေနနဲ႔ေလ .. မင္းက သိပ္ၾကမ္းလြန္းတယ္ကြ .. ကိုင္း .. ငါျပေပးမယ္။ လက္ေခ်ာင္း ႏွစ္ေခ်ာင္းမသံုးနဲ႔။ တစ္ေခ်ာင္းတည္းသံုး လက္ခလယ္ကိုပဲ ထုတ္ထားကြာ .. လက္ခလပ္ထိပ္ကို ေဟာဒီလိုထား .."

ေက်ာ္စိုးအုပ္သည္ ရိုက္ကြင္းတစ္ခုေပၚတြင္ စီစဥ္ညႊန္ၾကားေနရေသာ ၀ါရင့္ဒါရိုက္တာႀကီး တစ္ေယာက္၏ ေလသံဟန္ပန္မ်ဳိးႏွင့္ ေျပာရင္း၊ ခင္ေမထုိက္၏ ညာဘက္လက္ခလယ္ကို ကိုင္ကာ၊ ထိပ္ပိုင္းႏွင့္ ေစာက္ေစ့ထိမိေအာင္ ဆြဲကပ္ေပးလိုက္သည္။
"ေပါင္ႀကီးေတြ နည္နည္းထပ္ကားလိုက္ .. ဟုတ္ၿပီ .. ေစာက္ပတ္ေပၚ ေတ့ကပ္ထားတဲ့ မင္းရဲ ႔လက္ခလယ္ကို .. ထက္ေအာက္ဆြဲပြတ္ေပး .. ေစာက္ေခါင္းေပါက္ထဲ ထိုးႏိႈက္ထည့္တာမ်ဳိး မလုပ္နဲ႔အုန္း။ ေစာက္ေစ့နဲ႔ ေစာက္ပတ္အကြဲေၾကာင္းကိုသာ လက္ခလယ္နဲ႔ ထိုးဆြဲပြတ္ေပးခိုင္းတာ .. ေဟာ ဒီလိုမ်ဳိးေလ ..."

သူကိုင္ထားေသာ ခင္ေမထိုက္၏ လက္ခလယ္ကိုလည္း၊ ထက္ေအာက္ေရြ ႕လ်ားေအာင္ အသာဆြဲကိုင္ပြတ္ေပးလိုက္သည္။ လက္ခလယ္ထိပ္သည္ ေစာက္ပတ္အကြဲေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ ထက္ေအာင္ျပန္လွန္ေရြ ႔လ်ားသည္။ ေငါက္ေတာက္ေထာင္ေနေသာ ေစာက္ေစ့ကို၊ ထိမိပြတ္မိသည္။ ခင္ေမထိုက္ ရင္ထဲ ဖိုေမာလိႈက္သြားကာ၊ ပါးစပ္မွ တဟင့္ဟင့္ အသံေလးမ်ားပင္ ထြက္သည္။

No comments:

Post a Comment